Jak vznikla netradiční trofej pro japonský pivovar
Občas se nám dostane do ruky zakázka, která není úplně běžná. Naše práce tak není jenom o vyrábění toho stejného pořád dokola. Umyvadla, kuchyně, konferenční stoly… to všechno jsou zakázky, které děláme s láskou, ale přece jen to patří mezi naše nejčastější činnosti. Proto když přijde něco neobvyklého, je to pro nás výzva, kterou s radostí přijmeme. Třeba jako betonové trofeje pro japonský pivovar Asahi.
Pár slov o pivovaru Asahi
Japonský pivovar je pro Čechy zajímavý hlavně tím, že je majitelem Plzeňského Prazdroje. Koupil ho v roce 2017 za téměř 200 miliard korun. Není to ale jediná společnost, kterou vlastní, celkem tento pivovar najdete ve více než 100 zemí. Z dalších evropských značek jí patří například slovenský Topvar nebo maďarský Dreher.
Ocenění pro management
Od Asahi jsme dostali netradiční zakázku – vytvořit betonové trofeje, které poslouží jako ocenění pro management firmy. Při výrobě jsme spolupracovali s marketingovou agenturou Boomerang Communication, která měla na starost návrh trofeje.
Lahev v betonu
Samotná trofej vypadala jako betonový kvádr, do kterého jsme vložili pivní lahev. Na první pohled se to může zdát jako jednoduchá záležitost, ale popravdě jsme u této vychytávky měli oči na šťopkách – museli jsme pohlídat, aby betonová směs nevnikla do lahve. Ta totiž měla otevřené hrdlo.
Betonové odlitky jsme vyleštili a následně potiskli speciální barvou. Nezapomněli jsme trofeje naimpregnovat, abychom měli jistotu, že do materiálu nic neprosákne. Nakonec jsme museli počkat, jak bude výsledný design ladit – beton, sklo, potisk s logem firmy a reliéfní písmo. Spousta detailů, které se můžou pokazit. Naštěstí všechno vyšlo na jedničku a musíme s hrdostí říct, že kombinace betonu, skla a reliéfního písma k sobě hezky pasuje.









